تبلیغات ترکیبی چیست و چگونه کار می کند؟

[ad_1]

امروزه تبلیغات دیجیتال یک ابزار بازاریابی اساسی برای دستیابی و جذب مخاطب هدف است. اما از آنجایی که تعامل افراد و کاربران با محتوا پیچیده‌تر می‌شود، تبلیغات تطبیقی ​​راه جدیدی را برای برندها فراهم می‌کند تا پیام خود را منتقل کنند و آن را به مخاطبان هدف خود برسانند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیاد، تبلیغات بومی یا تبلیغات ترکیبی چیست، چرا اهمیت دارد، چگونه کار می کند و چگونه از تبلیغات ترکیبی رسانه ای برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده می کنید؟

تبلیغات بومی چیست؟

دن گرینبرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Sharethrough، تبلیغات همتا به همتا را اینگونه تعریف می کند: به طور خلاصه، تبلیغات خوبی است. تبلیغات بومی را می توان در همه جا از وب سایت های مورد علاقه شما تا شبکه های اجتماعی مورد علاقه شما پیدا کرد.

مشاهده اطلاعات بیشتر: تبلیغات کلیکی چیست؟

نحوه ایجاد یک کمپین بومی را در 9 مرحله بیاموزید

در این قسمت آموزش ایجاد کمپین تبلیغاتی بومی (بومی) در 9 مرحله ارائه شده است:

مرحله 1: تعیین اهداف

تعیین هدف اولین و مهمترین مرحله در تطبیق تبلیغات است. آیا می خواهید آهنگ ایجاد کنید؟ آیا می خواهید برند را به رسمیت بشناسید؟ مانند هر نوع تبلیغات دیگری، مهم است که ابتدا یک هدف یا مجموعه ای از اهداف تعیین کنید. هنگامی که اهداف خود را در ذهن دارید، مشخص کنید که کدام KPI برای اندازه گیری موفقیت بهترین عملکرد را دارد.

مرحله 2: پیام مناسب برای کاربر ایجاد کنید

اکنون که می دانید چرا می خواهید مردم محتوای شما را بخوانند، به آنها پیام درستی بدهید. به این سوالات پاسخ دهید چه کسی محتوای شما را خواهد دید؟ چه چیزی را می خواهید ببینید یا بخوانید؟ پاسخ به این سوالات به شکل گیری محتوای شما کمک می کند.

برای ایجاد پیام مناسب، به دقت در مورد مخاطبان هدف خود و آنچه که آنها نیاز دارند فکر کنید. رفتار، ترجیحات و علایق خود را برای شناسایی محتوا و تبلیغات مورد علاقه خود تجزیه و تحلیل کنید.

مرحله 3: قالب محتوای مناسب را انتخاب کنید

مردم از پلتفرم ها به روش های مختلفی استفاده می کنند. نحوه استفاده از محتوا در لینکدین احتمالا با سایر پلتفرم ها متفاوت است. یا مثلا در یوتیوب همه به دنبال ویدیو هستند و این فرمت ها بر اساس پلتفرم متفاوت است. بازاریابان باید بدانند که قالب محتوا بستر انتخابی آنهاست.

مرحله 4: محتوای تبلیغاتی تولید کنید

حال نوبت به تولید محتوای خود طبق مراحل بالا رسیده است. هنگام تولید محتوا، به مخاطبان هدف و نیازهای آنها فکر کنید و سعی کنید بهترین محتوا را برای آنها تولید کنید.

هنگام تولید محتوای تبلیغاتی منطبق، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

از محتوای چند رسانه ای استفاده کنید. تصاویر و ویدئوها مخاطبان بیشتری را جذب کرده و عملکرد قدرتمندتری دارند.

هر چه محتوا کوچکتر باشد بهتر است. محتوای خلاصه در تبلیغات منطبق بهترین عملکرد را دارد.

به زبان دوم شخص بنویسید. از زبان “شما” برای خطاب به مخاطبان خود و حفظ لحن گفتگو استفاده کنید.

پیشنهادی بدهید که نمی توانند رد کنند. به مخاطبان خود آنچه می خواهند بدهید. محتوای شما باید شامل یک فراخوان برای اقدام نیز باشد.

مرحله 5: مطالب را به صورت ارگانیک ارسال کنید

وقتی بهترین محتوا را تولید کردید، وقت آن است که آن را به مخاطبان خود بازگردانید. در نتیجه این محتوا، می توانید فالوورهای بیشتری در شبکه های اجتماعی به دست آورید یا وب سایت شما ترافیک بیشتری خواهد داشت. اجازه دهید تبلیغات شما حداقل به مدت دو هفته در پلتفرم ارگانیک باقی بماند.

مرحله 6: تبلیغات را تبلیغ کنید

در این مرحله از ایجاد تبلیغات منطبق، باید به فکر تبلیغ آن تبلیغات باشید تا افراد بیشتری بتوانند آنها را ببینند. با حمایت مالی از پست ها و محتوای مربوطه، موفقیت آنها را افزایش دهید. اگر در رسانه های اجتماعی فعال هستید، این می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری به دست آورید. اگر یک وب سایت دارید، این باعث ایجاد بک لینک هایی می شود که برای سئوی وب سایت شما خوب به نظر می رسند.

مرحله 7: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل نتایج در تبلیغات ترکیبی بسیار مهم است. نتایج مهم هستند که آیا از صفحه بازدید می کنید، تبدیل، تعامل، زمان صرف شده در صفحه، برداشت ها یا هر معیار دیگری که رعایت می کنید و باید آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

هنگام انتخاب معیارهایی که می خواهید اندازه گیری کنید، دوباره بررسی کنید که آیا آنها به اهدافی که در مرحله 1 تعیین کرده اید مربوط می شوند یا خیر. این به شما اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی دستیابی به اهداف خود می دهد.

مرحله 8: تست، بهینه سازی، تکرار

تبلیغات یک تاکتیک بازاریابی یکباره نیست. عناصر مختلف تبلیغات منطبق را آزمایش و بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که برای سازمان شما بهترین کار را دارند. عنوان جدید را امتحان کنید. دعوت به اقدام خود را به روز کنید. یک تصویر جدید آپلود کنید. بهترین روش های تست A/B را برای هر یک از تست های خود امتحان کنید.

مرحله 9: هدف گذاری مجدد یا هدف گذاری مجدد

راه دیگر برای بهبود عملکرد تبلیغات منطبق، استفاده از هدف گذاری مجدد است. هنگامی که مخاطبان شما رفتارهای معناداری (مانند بازدید از یک صفحه خاص در یک وب سایت یا کلیک کردن بر روی یک تبلیغ خاص) انجام می دهند، آنها را با یک تبلیغ خاص و مرتبط تر بر اساس تعامل قبلی خود برای تقویت رابطه هدف قرار دهید.

پایان گزارش آگهی

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

خدمات برش لیزر (بهترین کیفیت و قیمت) رادوکس (4)

سرویس ها برش لیزر (بهترین میزان مرغوب بودن و قیمت) – رادوکس برش لیزر فلزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.