سئو کلاه سفید اصلا سئو نیست!

سئو کلاه سفید اصلا سئو نیست!
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

این alt علاوه بر اینکه به موتورهای جستجو اعلام میکند این تصویر به چه چیزی مربوط است ، در صورت کم بودن سرعت اینترنت و لود نشدن تصویر ، متن جایگزین آن را به کاربر نمایش خواهد داد. سئوی داخلی مربوط به محتوای موجود در وب سایت شما است. و در نهایت چگونه سئو به شما کمک می کند تا وب سایت شما کاراتر از قبل شود؟ هر قسمت از این ویدیوهای آموزشی، یکی از معیارهای جی تی متریکس را بررسی می کند و علاوه بر آموزش آنها، روش های بهیود را هم معرفی می کند. همین محتواها هستند که در نتایج جستجو روی کلمه کلیدی خود سئو شده و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما وارد میکنند. سه نوع سئو وجود دارد که برای کامل کردن استراتژی سئوی سایت به آن نیاز دارید: سئوی داخلی، سئوی فنی و سئو خارجی. ممکن است این تکنیک برای کوتاه مدت کار کند و بازدیدکنندگانی به سایت شما برساند ، اما پس از مدتی، Google متوجه خطای شما می شود و سایت شما را مجازات و حتی لیست سیاه می کند، بنابراین هرگز رتبه بندی نخواهید شد و دیگر از دور رقابت ها خارج می شوید.

به گونهای که کاربر با ورود به سایت شما بتواند به آسانی به مطالب دست پیدا کند. سئو (SEO) برگرفته از عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو است. این سئوی کلاه سیاه بر بهینه سازی مطالب فقط برای موتور جستجو متمرکز است و تجربه کاربر را در نظر نمیگیرد. در جلسه اول بلوک یادگیری سئو راجع به چیستی سئو، اهمیت و عوامل موثر بر آن، انواع سئو و سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه صحبت کردیم. سئو کلاه سیاه میتواند وبسایتها را در معرض خطر جریمه و یا پنالتی شدن و حذف از نتایج جستجو قرار دهد. هدف سئو بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است. سئوی خارجی شامل استراتژیهایی جهت ایجاد اعتبار برای وبسایت است. سئوی فنی یا تکنیکال شامل استراتژیهایی برای بهبود ساختار سایت است. سئو تکنیکال مجموعه ای از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین قواعدی است که رعایت آن اهمیت ویژه ای در کسب جایگاه ها و رنکینگ های برتر گوگل خواهد داشت. موضوعی که باید در سئو در نظر داشته باشید این است که الگوریتمهای رتبهبندی در گوگل دائما در حال تغییر هستند زیرا موتورهای جستجو میخواهند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهند. استارکچرهای دیتا کدهای برنامهنویسی هستند که به رباتهای گوگل کمک میکنند تا محتوای وب سایتتان را بهتر درک کنند.

ایجاد تجربه کاربری به موتورهای جستجو کمک میکند تا سایت را با کیفیتتر ببینند و آن را بهتر درک کند. این امر به رتبه بندی صفحه شما کمک می کند. گوگل حدود 75 درصد از بازار جستجو را در اختیار دارد به همین دلیل اکثر مردم برای جستجوی صفحات موردنظر خود از گوگل استفاده میکنند. هرچقدر که بستر تعامل با سایت بیشتر باشد، کاربران زمان بیشتری را در وبسایتتان سپری میکنند و درنتیجه باعث بهبود تجربه کاربری میشود به آن معنا که این تعامل تجربه بهتری برای کاربران و هم برای شما میآفریند. این کار باعث می شود بازدید مستقیم و بازگشتی سایت تان هم بیشتر شود. سئو فنی، خوانایی سایت را بهبود میبخشد (که باعث ایجاد درک بهتر برای موتورهای جستجو میشود) و تجربه کاربری مناسبی را فراهم میکند. این کار نه فقط سرعت بارگذاری عکسها را افزایش میدهد، بلکه راهی منحصر به فرد برای بالا بردن تجربه کاربری به منظور پشتیبانی انواع و اقسام دستگاههای مختلف است. گوگل برای نمایش نتایج بهتر به کاربران از الگوریتمهای گوناگون مانند رنک برین، الگوریتم موبایل و الگوریتم مرغ مگس استفاده میکند تا از میان میلیونها صفحه، مرتبطترین نتایج را در کسری از ثانیه نمایش دهد. این فایل شامل دستورالعملهایی است که موتورهای جستجو برای ایندکس صفحات وب به آن مراجعه میکنند.

برای مخاطب نیز بهتر کردن تجربه کاربری میتواند نرخ پرش (bounce rate) را کاهش دهد و مخاطبان بیشتری را برای بازگشت به سایت شما تشویق کند و ورودی مستقیم (direct) را افزایش دهد. سه عنصر اصلی استراتژی کلمه کلیدی، ساختار سایت و نوشتن کپی رایت وجود دارد که باید برای تولید محتوا در نظر گرفته شود تا وب سایت رتبه خوبی کسب کند. تمرکز اصلی سئوی کلاه سفید برای ارایه ارزش بیشتر به مخاطبان است. یک نقشه سایت برای کاربران به حساب میآید که گوگل روی استفاده از آن بسیار تاکید کرده است. گوگل بیش از 200 فاکتور را برای اندازهگیری قدرت سایتها در نظر میگیرد. خیلی خوب است که یک یا دو کلمه مرتبط را به URL خود اضافه کنید… اگر سوالی راجع به سئو دارید، آن را با ما در میان بگذارید. هیچگاه کاری را صرفا برای کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو انجام ندهید، الویت اول باید جلب رضایت و راحتی کاربر از وبسایت باشد چرا که مخاطبین اصلی سایت ما کاربران هستند و امروزه رمز موفقیت در موتورهای جستجو و کسب رتبه مناسب بر اساس ارتباط و تعامل کاربر با سایت سنجیده میشود. در سئو بازاریابها همواره باید در تلاش برای یافتن نکات جدید باشند تا در صفحه جستجو نسبت به رقبا رتبه بهتری بدست آورند.  This c᠎onte nt was c᠎re᠎at᠎ed  by GS A ​Conten​t Ge᠎ne rator DEMO!

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش 0 تا 100 کوچینگ سازمانی یا Organization Coaching به زبان ساده (2)

آموزش 0 تا 100 کوچینگ سازمانی یا Organization Coaching به زبان ساده کوچینگ سازمانی سؤالات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.